Environmentalistická kampaň na podporu japonské sociální sítě

Sociální síť goo Home vsadila při získávání nových uživatelů na ekologické cítění mladých Japonců a nabídla jim netradiční odměnu za přivedení kamarádů.

Social Media Save the Earth


Zadání

Společnost NTT Resonant provozuje japonskou sociální síť goo Home a stejně jako všechny ostatní sociální sítě, také goo Home chce přilákat co nejvíce uživatelů.


Řešení

Protože v případě sociálních sítí platí, že lidé chodí tam, kde jsou jejich kamarádi, zaměřila se firma NTT Resonant právě na získání nových uživatelů i s jejich přáteli.

Cílovou skupinou kampaně byli lidé, kteří akceptují teorii globální změny klimatu vyvolané uvolňováním oxidu uhličitého do atmosféry a chtějí pomoci se snižováním jeho koncentrace v ovzduší. To splňuje velká část japonských teenagerů.

Odměnou za registraci a přivedení kamarádů tedy nebyly žádné dárky či bonusy pro uživatele, ale slib, že za každých 30 nových lidí registrovaných v síti goo Home bude vysazen na dně moře jeden korál. Korál byl zvolen proto, že patří mezi pohlcovače oxidu uhličitého, a tak z pohledu cílové skupiny jeho vysazení pomůže dobré věci.

Prohlédněte si video ke kampani:



Výsledek

Během tří měsíců se zaregistrovalo téměř 50 tisíc nových uživatelů a bylo vysazeno přes 1 600 korálů.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT