Energit cílí na mladé digitální komunikací

Společnost Vitar zahájila relaunch známého vitamínového doplňku Energit novými obaly a maskotem. Tím se stal lemur, který vznikl přímo na Facebooku.

Videa s lemurem dosáhla během měsíce více než 300 tisíc zhlédnutí na YouTube.

Kromě virálních videí a sociálních sítí bude v kampani využita také Bluetooth komunikace v místech prodeje a na školách. Vitar využije v kampani Energitu také další digitální kanály jako on-line hry a mobilní marketing.

Součástí kampaně je i první facebooková aplikace poskytující ucelený přehled kultury a sportovišť v ČR. Ta byla vytvořena také ve verzi pro iPhone.

Cílem rebrandingu a kampaně je celkově zatraktivnit Energit pro mladší ročníky a přinést jim zážitky spojené se značkou s akcentem na sociální sítě.

Relaunch realizuje agentura Phomedia a FreyConsulting.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT