Dvě ocenění pro Proximity Prague na Echo Awards

Agentura Proximity Prague získala na prestižní directmarketingové soutěži DMA International Echo Awards 2 ocenění za kampaň pro českou módní značku HEEX.

Mladá značka HEEX sdružuje přední české návrháře a usiluje o jejich prezentaci v zahraničí. Úkolem agentury bylo představit značku vybraným distributorům módy a vyzdvihnout její rozdíly oproti masově vyráběné konfekci.

DMA Echo International Awards

Soutěž patří mezi celosvětově nejrespektovanější soutěže na poli direct marketingu. První ročník se konal v roce 1929 ještě pod názvem „Best in Direct Mail“. V současné době usilují o přízeň poroty nejen tradiční direct maily, ale všechna další média umožňující přímou reakci zákazníka, např. katalogy, webové stránky, mobilní marketing nebo reklamy s možností odpovědi.

Výsledkem je direct mail doslova ušitý na míru a vytvořený ve spolupráci s designéry, který sám o sobě zprostředkovává zkušenost se značkou.

Neobvyklý direct mail získal bronzové ocenění v kategorii „Výroba a distribuce“ a zvláštní ocenění „USPS Golden Mailbox Award“ v kategorii B2B, tedy cenu zlaté schránky americké pošty.

„Ta je udělována direct mailům, které demonstrují, jak lze efektně a efektivně využít toto médium,“ vysvětluje Duncan Gray, kreativní ředitel Proximity London, člen managementu Proximity Worldwide a jeden z porotců soutěže. „Mailingy s nízkým počtem zásilek jsou jistě příležitostí, jak ostatně ukazuje nápad a provedení direct mailu s obdivuhodnou pozorností k detailům,“ doplňuje.

Agentura Proximity Prague tak přispěla k celkovému prvnímu umístění sítí Proximity Worldwide a BBDO, které společně obsadily již popáté na soutěži první místo co do počtu ocenění.



15. Říjen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT