Druhé vyúčtování Tesco Clubcard

V prvním březnovém týdnu rozeslalo Tesco druhé vyúčtování Clubcard v Česku. Zákaznický klub má podle Teska už 1,2 milionu členů.

Výška odměn zaslaných zákazníkům ve formě poukázek na slevu je o 161 % vyšší ve srovnání s prvním „předvánočním“ vyúčtováním. Počet odměněných zákazníků narostl o 65 %. Podíl Clubcard na celkovém počtu transakcí na pokladnách má stoupající trend.

Pokud jde o segmentaci zákazníků, Peter Szabo, manažer věrnostního programu Tesco Clubcard, říká: „Přesné a jednoznačné výsledky segmentace našich zákazníků budeme mít k dispozici až v polovině roku.

Do tohoto termínu pracujeme se základní segmentací. Naše aktuální zjištění korespondují s našimi předpoklady před zavedením Clubcard.“

Věrnostní program byl v Česku uveden na trh 6. září 2010 a od té doby si získal již 1,2 miliony členů.

Tesco, společně s analytiky z firmy Dunn Humby, spustilo Tesco Clubcard ve Velké Británii v roce 1995. V posledních dvou letech byla karta představena postupně na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Česku.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT