Druhé kolo

Jak česká kancelář agentury Arnold nenechala postup do druhého kola výběrového řízení náhodě.

Cílem akce agentury Arnold Prague bylo dostat se do druhého kola directmailového tendru. V prvním kole klient vyzval agentury, aby zaslaly credentials (reference, ukázky práce – podklady, které dokládají, že je agentura kompetentní pro poptávanou práci).

Místo credentials poslala agentura Arnold marketingovému řediteli kufr se složeným jízdním kolem. Kreativci odstranili z bicyklu kolo a místo něj připojili vzkaz: „Těšíte se na druhé kolo? My ano.“

Do druhého kola tendru klient agenturu Arnold pozval.

Realizace: listopad 2010

Tým agentury:

Creative Director: Michal Šiml; Copywriter: Dragan Vekič, Robert Valentin; Art Director: Vladimír Adamovič, Lenka Kovaříková, Jakub Kolařík



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT