Dosahujete ve svých DM kampaních alespoň průměrných výsledků?

Americká Direct Marketing Association (DMA) provádí každoročně průzkum mapující průměrnou úspěšnost kampaní v direct marketingu se zaměřením na direct mail a e-mailing. Jak vypadají čísla pro letošek?

Průměrná response rate direct mailových kampaní činí 3,42 % při oslovování interní databáze kontaktů a 1,38 % v případě obesílání externí databáze.

Tato čísla jsou ale nižší ve finančním sektoru (2,66 % a 1,01 %), kde je cílem 60 % direct mailů generovat přímý prodej.

Průměrná open rate marketingových e-mailů zasílaných na interní databázi dosahuje téměř 20 %, míra prokliku 6,64 % a míra konverze 1,73 %.

Nedoručeno pak zůstává 3,72 % e-mailů a 0,77 % adresátů se odhlašuje ze zasílání obchodních sdělení.

Relativně vysoká je response rate u aktivního telemarketingu (6,16 %), ovšem za cenu nejvyšších nákladů na získání jedné objednávky. Ty dosahují průměrné výše 309,25 USD.

Z výsledků průzkumu dále vyplývá, že míra odpovědí je obecně vyšší v případě B2B kampaní v porovnání se segmentem B2C.


Zdroj: dmnews.com



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT