DON’T GOOGLE IT

To je jedna z oceněných online direct kampaní v soutěži Eurobest. Jde o zdraví. A tak šel spolehlivý zdroj informací lidem přes AdWords naproti.

SOUTĚŽ: EUROBEST 2014

OCENĚNÍ: STŘÍBRO

KATEGORIE: Direct

NÁZEV: DON’T GOOGLE IT (Nezkoušej to vygooglovat)

PRODUKT: Webové stránky belgické vlády zaměřené na zdraví

KLIENT: CEBAM – Belgian Centre for Evidence-Based Medicine (lékařství založené na důkazech)

AGENTURA: DDB BRUSSELS, Belgie

ZADÁNÍ

Stále více lidí vyhledává zdravotní informace online, přes Google. Informace, které lidé nacházejí, jsou často vyloženě nesprávné. Web belgické vlády zaměřený na zdraví gezondheidenwe­tenschap.be chtěl varovat veřejnost před možnými riziky.

KREATIVNÍ PROVEDENÍ

Koupili jsme 150 nejčastěji vyhledávaných symptomů v holandštině. Pohodlně jsme tak přes Google AdWords zasáhli jen ty osoby, které jsme potřebovali zasáhnout, a to právě v okamžiku, kdy potřebovaly slyšet naše varování. Jakmile lidé hledali jeden ze symptomů, uviděli naše sdělení.

POPIŠTE KREATIVNÍ ŘEŠENÍ

Jednoduchým použitím Google AdWords jsme populaci varovali při vyhledávání příznaků. Například, když jste zadali “cukání v oku“, na první pozici ve vyhledávání bylo naše sdělení: „Nezkoušejte to vygooglovat, získejte informace ze spolehlivého zdroje.“ Odkaz vedl na stránky zaměřené na zdraví ‘gezondheiden­wetenschap.be’, platformu podporovanou Vlámskou vládou. Video umístěné na této spolehlivé stránce pak jasně demonstrovalo, jak zrádné může být věřit informacím, které si člověk vyhledá online.

VÝSLEDKY

Zdroj: Eurobest



12. Prosinec 2014

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT