„Dočasný roztahovač kalhot“ v kampani italské restaurace

Když restaurace vaří tak dobře, že nemůžete přestat jíst, bude se vám hodit nástavba na vaše kalhoty. Alespoň podle direct mailové kampaně z Kanady.

Temporary Pants Expander

Zadavatel: Fusaro's
Agentura: Cossette-Blitz
Země: Kanada
Rok: 2009

Zadání

Fusaro’s je populární italská restaurace v kanadském Torontu.

Jde o oblíbené místo pro obědy a večeře, jeho majitelé však chtěli po blízkém okolí rozšířit informaci také o svých cateringových službách.


Řešení

Agentura Blitz vytvořila direct mailovou kampaň zacílenou na asistenty a office manažery podniků, nacházejících se v okolí restaurace.

Aby zaujala pozornost adresátů, rozhodla se agentura nerozesílat pouze klasický informační dopis, ale pro 200 vybraných kontaktů vytvořila kreativní direct mail.

S cílem zdůraznit, že na rozdíl od ostatních cateringových společností má Fusaro’s kvalitní domácí kuchyni, využila agentura typické italské gastronomické rekvizity: červeného kostkovaného ubrusu.

Adresát po rozbalení zásilky našel kus ubrusu s třemi našitými knoflíky a jednou knoflíkovou dírkou. Po detailnějším prozkoumání zjistil, že ubrousek je vlastně speciálně navržený „Dočasný roztahovač kalhot“, který se umisťuje do zapínání kolem pasu.

Hlavním sdělením kampaně samozřejmě bylo, že pokrmy od Fusaro’s jsou tak dobré, že je nemůžete přestat jíst.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT