Direkt maily od OgilvyOne pro Telefóniku se zaměřily na podnikatele

Telefónica znovu oslovila podnikatele s nabídkou tarifu O2 Podnikání, který umožňuje bez omezení volat v pracovní době. Dva B2B direkt maily vycházely z nové strategie „Měníme se pro vaše podnikání“ a připravila je agentura OgilvyOne.

Mnoho adresátů má stále obavu z toho, že cena za neomezené volání je příliš vysoká. Tuto bariéru měl za úkol bořit DM „Volejte v pracovní době za cenu jednoho oběda“, který přímo obsahoval stravenku v hodnotě denního ekvivalentu ceny tarifu.

Druhý DM byl produkčně nenáročný a obsahoval jednoduchý dárek – bloček pro poznámky při telefonování. Jemný podtisk na každé jeho stránce nesl symbol hodin s vyznačeným časem, kdy podnikatel může volat bez omezení.



13. Květen 2011

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT