DIRECT Pojišťovně se o kreativu BTL kampaní bude starat Underline

DIRECT Pojišťovna navázala spolupráci s agenturou Underline, která jí nově bude dodávat BTL služby. Od nového partnerství si pojišťovna slibuje posílení direkt marketingových a CRM aktivit a zlepšení jejich kreativního zpracování.

Rozvoj a efektivita přímé komunikace směrem k novým a stávajícím zákazníkům je pro DIRECT Pojišťovnu klíčovou oblastí.

„Chceme doručit naše sdělení koncovým zákazníkům zajímavějším způsobem, a proto jsme si ke spolupráci vybrali Underline, která patří mezi přední kreativní agentury na trhu v oblasti direkt marketingu,“ říká Daniel Koiš, manažer pro řízení vztahu se zákazníky, DIRECT Pojišťovna.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT