Direct mailová kampaň DHL Overnight: Kalendář s nocemi místo dní

Originální a dobře zapamatovatelný direct mail rozesílala loni společnost DHL svým klientům a obchodním partnerům. V něm zaměřovala pozornost na fakt, že zásilky doručuje téměř okamžite, tedy přes noc.

DHL Overnight


Zadání

DHL je jedna z největších světových doručovacích společností. Cílem kampaně bylo prezentovat DHL jako experty, kteří udělají vše, co je v jejich silách, aby doručili zásilku do místa určení během jedné noci.


Řešení

Ve spolupráci s německou agenturou Jung von Matt vznikl direct mail demonstrující právě přístup zaměstnanců DHL k práci: nejtvrději pracují v noci. Proto používají kalendář, který se namísto na dny soustřeďuje na přechody mezi nimi.

Tento „posunutý“ kalendář byl pak distribuován do firem a dával najevo, že zákazníci DHL si mohou být jistí jejich maximálním úsilím, které zajistí, že zásilka se během noci dostane do cíle.


Výsledek

Nesčetné množství obdarovaných klientů a partnerů chválilo nápad DHL na originální kalendář a žádalo o další exempláře pro své kolegy a známé. Mnoho kalendářů bylo nalezeno na eBay a zájem potvrzuje i skutečnost, že se kalendář dočkal dotisku.



7. Srpen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT