Direct mail Suzuki aneb Jak upoutat otrlého motorkáře

Suzuki poslala motorkářům ze své zákaznické báze direct mail, který neušel jejich pozornosti. Výrobce motorek jim totiž sděloval, že na novou Suzuki budou potřebovat větší koule. V zásilce ve formě medicínského balíčku našel adresát pár odpovídajících silikonových implantátů.

Suzuki zaváděla v Austrálii na trh nový silný model Suzuki – R1000. Po své agentuře Leo Burnett Melbourne chtěla, aby sdělení nabídky odpovídalo osobnosti značky, která se profiluje jako nekompromisní, agresivní a zábavná.

Úkolem byl direct mail na stávající zákazníky značky, u kterých se předpokládal zájem pořídit si novější a silnější stroj.

Agentura připravila balíček, který vypadal jako zásilka od firmy z oblasti lékařské péče a obsahoval silikonové implantáty varlat.

Příbalový leták pak přinesl adresátovi důležitou informaci: Chcete-li osedlat tuto novou motorku, bude rozhodně potřebovat větší pár.

Realizace: 2007



4. Únor 2011

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT