Direct mail sbližoval sousedy v kampani zábavního parku

Návštěva zábavního parku je něco, co lidé dělají společně. V kampani belgického parku Bobbejaanland se museli společně sejít už proto, aby si mohli přečíst obdržený dopis.

Neighbour Mailing

Zadavatel: Bobbejaanland
Agentura: 10 Advertising
Země: Belgie
Rok: 2010

Zadání

28. května je v Belgii svátek nazvaný Národní den sousedů. Lidé z okolí se scházejí a dělají věci společně. Povzbuzuje je k tomu dokonce i belgická vláda s cílem posílit sounáležitost komunit.

Rodinný zábavní park Bobbejaanland má heslo: „Více zábavy společně,“ tento svátek byl proto zvolen jako ideální příležitost pro kampaň.


Řešení

Agentura 10 Advertising připravila direct mailovou kampaň zacílenou na stávající databázi návštěvníků zábavního parku a na jejich sousedy.

První skupina obdržela barevný dopis na klasickém papíře. Dopis obsahoval pouze nesrozumitelné shluky písmen a jediný smysluplný text na něm byl ten, který vyzýval adresáta k návštěvě souseda s tímto dopisem v ruce.

Sousedé byli vybráni náhodně jednoduše odečtením dvojky od domovního čísla prvního adresáta. Na rozdíl od něj obdrželi nesrozumitelný text vytištěný na průhledné fólii. A opět nechyběla výzva k návštěvě souseda.

Pokud sousedé výzvy uposlechli, společně se sešli a přiložili dopisy na sebe, odhalil se jim celý text, který je zval na Národní den sousedů do parku Bobbejaanland, kde se mohou společně pobavit a při předložení dopisů získat velkou slevu.


Výsledek

Kampaň proběhla před několika týdny a přesný výsledek zatím nebyl zveřejněn, nicméně zábavní park Bobbejaanland potvrdil 28. května zvýšený zájem návštěvníků, včetně těch s dopisy.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT