Direct mail pro porcelán Rosenthal

Porcelánové stolní nádobí Rosenthal je v Německu oblíbeným svatebním darem. Jeho direct mail pro podporu prodeje byl opravdu originální a stejně tak účinný.

SOUTĚŽ: EUROBEST 2014

OCENĚNÍ: BRONZ

KATEGORIE: Direct

NÁZEV: Porcelánové stolní nádobí

KLIENT: ROSENTHAL

AGENTURA: KOLLE REBBE Hamburg, Německo

ZADÁNÍ

Rosenthal, přední světový výrobce kvalitního stolního nádobí, hledal inovující a inspirativní cestu předání dárkových poukazů novomanželům. Rosenthal patří v Německu k oblíbeným svatebním darům.

KREATIVNÍ PROVEDENÍ

Na německých svatbách je zvykem popřát ženichovi a nevěstě štěstí rozbíjením porcelánu. Věří se, že hluk odežene zlé duchy. Inspirováni touto tradicí jsme přišli s nápadem vložit dárkový poukaz do obálky z porcelánu. Jedinou cestou, jak se dostat k voucheru, bylo obálku rozbít.

POPIS KREATIVNÍHO ŘEŠENÍ Chtěli jsme skoncovat s nudnými obálkami na svatbách a pomoci nám v tom měl design. Cílem bylo vytvořit voucher s přidanou hodnotou, který by znamenal víc než jen samotný voucher.

VÝSLEDKY

Díky porcelánové svatební obálce se počet prodaných voucherů Rosenthalu zvýšil o 32 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Je ale pravdou, že se meziročně zvýšil i počet svateb

Zdroj: Eurobest



15. Leden 2015

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT