Direct mail pro porcelán Rosenthal
Porcelánové stolní nádobí Rosenthal je v Německu oblíbeným svatebním darem. Jeho direct mail pro podporu prodeje byl opravdu originální a stejně tak účinný.
SOUTĚŽ: EUROBEST 2014
OCENĚNÍ: BRONZ
KATEGORIE: Direct
NÁZEV: Porcelánové stolní nádobí
KLIENT: ROSENTHAL
AGENTURA: KOLLE REBBE Hamburg, Německo
ZADÁNÍ
Rosenthal, přední světový výrobce kvalitního stolního nádobí, hledal inovující a inspirativní cestu předání dárkových poukazů novomanželům. Rosenthal patří v Německu k oblíbeným svatebním darům.
KREATIVNÍ PROVEDENÍ
Na německých svatbách je zvykem popřát ženichovi a nevěstě štěstí rozbíjením porcelánu. Věří se, že hluk odežene zlé duchy. Inspirováni touto tradicí jsme přišli s nápadem vložit dárkový poukaz do obálky z porcelánu. Jedinou cestou, jak se dostat k voucheru, bylo obálku rozbít.
POPIS KREATIVNÍHO ŘEŠENÍ Chtěli jsme skoncovat s nudnými obálkami na svatbách a pomoci nám v tom měl design. Cílem bylo vytvořit voucher s přidanou hodnotou, který by znamenal víc než jen samotný voucher.
VÝSLEDKY
Díky porcelánové svatební obálce se počet prodaných voucherů Rosenthalu zvýšil o 32 % ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku. Je ale pravdou, že se meziročně zvýšil i počet svateb
Zdroj: Eurobest
- iDirekt.cz
15. Leden 2015
Štítky: Direct mail, Direct marketing, Eurobest, obálka