Direct mail na kusu použitého kartonu propagoval švýcarský týdeník

Týdeník WOZ vydal v minulém roce speciál o mediální krizi a propagoval ve vskutku krizovém duchu.

Mediacrisis

Zadavatel:
WOZ Die Wochenzeitung
Agentura:
Spillmann/Fel­ser/Leo Burnett
Země: Švýcarsko
Rok: 2009

Zadání

Švýcarský týdeník WOZ Die Wochenzeitung připravil loni v listopadu zvláštní vydání, které se na 28 stranách věnovalo probíhající mediální krizi.

Úkolem kampaně bylo upozornit na speciální číslo týdeníku novináře a vydavatele, které by mělo zajímat především, a zvýšit tak jeho prodej.


Řešení

V krizi se musí šetřit, WOZ Die Wochenzeitung proto rozeslal direct mail přesně v tomto duchu.

Zásilku tvořil pouhý kus kartonu vyříznutý například z použité krabice od pizzy nebo od vína. Na kartonu byl z jedné strany přilepen kus papíru s adresou a z druhé strany o něco větší kus papíru s textem:

„Vážený …, rádi bychom Vás informovali, že v novinových stáncích právě najdete speciální vydání WOZ věnované mediální krizi.“


Výsledek

Vydání WOZ Die Wochenzeitung z 26. listopadu bylo jedním z nejprodávanějších v roce 2009. Kampani se navíc věnovala další média a zvýšila tak publicitu týdeníku.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT