Direct mail Deutsche Bank, který otvíral dveře k lékařům. 4,6 % podepsalo s bankou smlouvu

Jak to udělat, aby si zaneprázdněný lékař našel čas na schůzku s finančním poradcem? Dopis, který do ordinací přišel, vzbudil pozornost, zájem a na sjednaných schůzkách i výsledky. Pěkný příklad z oblasti B2B komunikace.

KLIENT: Deutsche Bank

AGENTURA: Wunderman Germany

CÍLOVÁ SKUPINA: Lékaři

KOMUNIKAČNÍ KANÁLY: Direct mail

Výzva Není žádným tajemstvím, že lékaři mají kvůli přibývající administrativní práci čím dál méně času na péči o své pacienty. Deutsche Bank chtěla strčit nohu do dveří ordinací a nabídnout svá finanční řešení – ale budou lékaři naslouchat?

Řešení »Nemáte čas na pacienty?« Tato myšlenka ožila díky jednoduchému nápadu: Lékaři obdrželi běžnou obálku, na které ale našli namísto obvyklého pole pro adresu předimenzované okénko, v němž se předvádělo, kolik prací musí zastat soukromý lékař. »Znavení multitaskingem?« – dopis vysvětlil, jak je možné lékaře podpořit v jejich rozmanité práci.

Výsledky Počet schůzek: 7, 35 %, počet získaných kontraktů: 4, 6 %.

Zdroj: Wunderman Germany



10. Listopad 2014

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT