Digitální Agentury, sekce při AKA spouští webovou prezentaci s tipy pro zadavatele
Digitální Agentury, sekce při AKA sdružující přední digital marketingové agentury u nás, spustila novou verzi webových stránek, které v první fázi přinášejí užitečné informace zejména pro zadavatele kampaní.
Členem sekce Digitální Agentury je v současné době 10 agentur, které patří mezi špičku na poli digitálních řešení v ČR.
Předsednictví rotuje v souladu se stanovami sekce každého půl roku mezi členskými agenturami. Jiřího Langera, který zastupoval EURO RSCG Digital, tak nyní vystřídal Michal Nýdrle z Nydrle Digital a od března 2011 přejde předsednictví na Roberta Haase z agentury SYMBIO.
Na webu www.digitalniagentury.cz lze nyní nalézt profily členů sekce, kontakty i tipy pro zadavatele. Stránky přinášejí také ukázky realizací nových digitálních kampaní. Dynamiku stránek podporuje i přehled příspěvků jednotlivých agentur na sociálních portálech.
Jedním z hlavních cílů webové prezentace je poskytnout oporu zadavatelům při rozhodování o realizaci kreativních digitálních kampaní a přiblížit možnosti digitálních řešení širší veřejnosti. Pozornost je v první fázi věnována zejména otázkám okolo výběrových řízení.
„Z praxe víme, že průběh výběrových řízení je často neefektivní a nepřináší očekávaný výsledek ani pro zadavatele, ani pro zúčastněné agentury,“ říká Michal Nýdrle. "Proto jsme na základě zkušeností všech našich členských agentur zformulovali vzor zadání – tzv. briefu od zadavatele pro agenturu, který je základem pro vytvoření efektivního a kreativního zpracování kampaně,“ dodává.
Vzorový brief je koncipován tak, aby byly pokryty všechny aspekty kampaně, a aby zadavatel získal potřebné informace o agentuře, která se výběrového řízení účastní. Použití vzorového briefu zároveň usnadní zadavatelům porovnání zpracování zadání zúčastněnými agenturami, aby tak mohli snáze posoudit, které řešení je pro ně nejvhodnější.
- iDirekt.cz
20. Říjen 2010
Štítky: AKA, Digital marketing, Digitální agentury, On-line marketing