Deváté E-commerce forum s podtitulem E-shopy na rozcestí

Konference E-commerce forum se vypracovala v uznávanou a oblíbenou akci nejen mezi majiteli a provozovateli e-shopů, ale i mezi zájemci z marketingu, logistiky, financí a řady dalších oblastí. Letos se představí již podeváté a pořadatelé připravili pestrý program.

Konference se pro letošek vrací do příjemných prostorů hotelu Atlantis, který se nachází v Rozdrojovicích na okraji Brna, v těsné blízkosti Brněnské přehrady, kde se E-commerce forum konalo už v roce 2014.

„Tradiční konferenci jsme chtěli dále rozšířit, a proto naše koncepce dává velký prostor k networkingu. Účastníci budou letos mít větší výběr přednášek a workshopů, stejně jako řadu příležitostí k setkávání a diskusím” přibližuje výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ Tomáš Hájek.

Na své si přijdou jak manažeři či majitelé e-shopů, tak marketéři a všichni ostatní, kteří se pohybují v oblasti e-commerce. Konference se uskuteční ve čtvrtek a pátek 9. a 10. 6. 2016. Bude opět tvořena společným blokem přednášek a poté čtyřmi paralelními sekcemi workshopů nebo prezentací, ze kterých si každý účastník bude moci vybrat ty, které ho nejvíce zajímají.

Mezi řečníky se objeví řada zajímavých jmen. Radomír Vychodil (Alza.cz) se například pokusí v posluchačích vzbudit pochybnosti o zažitých způsobech online kampaní a Tomáš Jindříšek (DARK SIDE) pohovoří o důležitosti značky v e-commerce, ale také o nebezpečí její přehnané podpory. Martin Šauer (Balíkobot) poradí, jak při expedici balíků eshopu ušetřit třetinu ceny.

Celkem se na konferenci objeví přes 25 řečníků či vedoucích workshopů. Rozeberou do detailu různá témata týkající se online byznysu: affiliate marketing (Vladan Hejnic, VIVnetworks), kreativitu (Jan Havlíček, DARK SIDE), e-mailing (Nhung Nguyen, Sazka), věrnostní programy (Radek Hrachovec), tvorbu obsahu (Marek Mencl, pábení.cz), logistiku (Ondřej Vaňha, DPD), pronikání na zahraniční trhy (Ondřej Klega, Acomware) a další.

Samozřejmostí bude dostatek dobrého jídla a pití a na závěr prvního dne afterparty s vínem a cimbálovou muzikou, kde bude velký prostor pro individuální diskuze.

„I pro letošní rok jsme chtěli konferenci něčím ozvláštnit. V rámci programu proběhne panelová diskuze na téma Péče o zákazníka e-shopu,” doplňuje program konference Tomáš Jindříšek, Managing Director pořádající agentury DARK SIDE.

Pořadateli konferenci jsou ADMEZ, DARK SIDE a NetDirect, generálním partnerem akce je specialista na internetový marketing společnost SUN Marketing.

Zdroj: ADMEZ



28. Duben 2016

Štítky:  

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT