Designová tapeta: Xerox předvedl v mailingu kvalitu produktu a malé firmy nakupovaly.

Cílem kampaně bylo zvýšit prodej nové kopírky a tiskárny Xerox DocuColor 3535. Cílová skupina byla tvořena majiteli menších copy shopů, kteří zvažovali investici do nového přístroje, značka Xerox se jim ovšem zdála příliš drahá.

Kampaň tedy měla zdůraznit kvalitu nového DocuColor a zároveň potenciální zákazníky přesvědčit, že jeho cena odpovídá kvalitě jeho služeb. Vybraným adresátům z cílové skupiny byl rozeslán mailing obsahující kus designové tapety s odkazem k tomu, že DocuColor dokáže tisknout ve stejně vysoké kvalitě.

Zároveň mailing upozorňoval na ekonomickou výhodnost výrobku, který dokáže kopii takové tapety vytisknout za pouhých 8 centů. Všestrannost pak byla demonstrována na tloušťce přiložené tapety – DocuColor dokáže tisknout i na takto tlustý papír.

Kampaň s náklady 100 302 dolarů dokázala vygenerovat 6 274 leadů, které odpovídaly 21% response rate. Celkových 240 hot leadů vygenerovalo příjem 1 440 609 dolarů. ROI 14 : 1.

Klient: Xerox

Agentura: Harrison Troughton Wunderman

Země: Velká Británie

Realizace: 2004



7. Únor 2011

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT