Den direkt marketingu – červen 2011

21. června 2011 se v sále Autoklubu (Opletalova 29, Praha 1) uskuteční konference Den direkt marketingu – červen 2011. Konference je součástí 6. ročníku projektu Dny direkt marketingu, který letos proběhne na pokračování: První díl má svůj termín 21. 6. a druhý pak na začátku podzimu.

Informace najdete také na stránkách konference Dny direkt marketingu, kde se můžete i zaregistrovat k účasti.




21. 6. 2011, sál Autoklubu, Opletalova 29, Praha 1


8.30 – 9.00 Registrace účastníků


9.00 – 9.15 Úvod konference



9.15 – 10.00 Multikanálová komunikace pro švýcarské banky


Ralf Turtschi, ředitel, R. Turtschi AG, Visuelle Kommunikation Majitel agentury představí případové studie a řešení, o kterých se dá předpokládat, že do Česka teprve dorazí. Multikanálová komunikace, v jejímž centru je direkt mail zaměřený na segmentované cílové skupiny.


Ralf Turtschi, ředitel, R. Turtschi AG, Visuelle Kommunikation
 

Tlumočení z němčiny do češtiny zajištěno



10.00 – 10.15 Coffee Break
Sponzor občerstvení 



HLAVNÍ HOST KONFERENCE


10.15 – 11.30 E-mail že nahradí direkt mail? To jste mě rozesmáli…


Andy Owen, Andy Owen & Associates Direkt mail se nyní vrací zpět do myslí marketingových manažerů, protože je mnohem efektivnější než e-mail, jehož výsledky jsou dnes zoufalé, především pokud jde o akvizici. Lidé se hromadně vrací ke „staré dámě“ direkt marketingu jednoduše proto, že přináší jedinečné výsledky.

Andy Owen, ředitel, Andy Owen & Associates
 

Tlumočení z angličtiny do češtiny zajištěno



11.30 – 12.45 Oběd
Sponzor občerstvení 



12.45 – 13.45 RETAIL: Clubcard – jedinečný věrnostní program v ČR


Budování a udržení loajality zákazníků, optimalizace a zefektivnění nabídky a provozu obchodu, výzvy pro budoucnost. Promluví zástupce řetězce Tesco i představitel poradenské firmy dunnhumby, která stála za uvedením Tesco clubcard v 90. letech v Británii.

Peter Szabo, ClubCard Manager ČR a SR, Tesco Jon Beill, Country Manager ČR a SR, dunnhumby
Peter Szabo, ClubCard Manager ČR a SR, Tesco Jon Beill, Country Manager ČR a SR, dunnhumby



Tlumočení z angličtiny do češtiny zajištěno



13.45 – 14.30 AUTOMOTIVE: Výrobce prodá jen tolik, kolik prodají jednotliví dealeři


Miroslav Cimr, Business Director, Lighthouse Marketing Solutions Podrobný popis CRM řešení B2B2C (výrobce – dealer – zákazník) na příkladu uvedení na trh modelu Škoda Roomster z roku 2008. Starší případová studie nám umožní jít do detailů.

Miroslav Cimr, Business Director, Lighthouse Marketing Solutions



14.30 – 15.00 Coffee Break
Sponzor občerstvení 



15.00 – 15.45 FINANČNÍ SLUŽBY: Progresivní online marketing v podání ČSOB Pojišťovny – kreativita i analýzy

On-line marketing v podání ČSOB pojišťovny. Úspěšné projekty na českém internetu „Pošli méďu“ a „Nebuď Jarda“. První z nich už stačil získat ocenění Zlatá pecka. V druhé části prezentace se budeme věnovat optimalizaci online marketingu prostřednictvím poradenské firmy Optimics a nástroje Adobe Omniture.

Petr Kleiner, marketingový ředitel, ČSOB Pojišťovna Martin Snížek, ředitel, Optimics
Petr Kleiner, marketingový ředitel, ČSOB Pojišťovna
Martin Snížek, ředitel, Optimics





15.45 – 16.30 TELEKOMU­NIKACE: Jak si vede britský Vodafone na sociálních sítích

Jakub Hrabovský, Vodafone UK Komunikace britského Vodafonu na sociálních sítích v podání Čecha zodpovědného za tyto aktivity ve Vodafone UK. Jak říká Jakub Hrabovský: „Riziko je hlavně na sociálních sítích nebýt. Ať chcete, nebo ne, pokud jste firmou, která komunikuje se zákazníky, nemůžete zabránit tomu, aby se o vás lidé na sociálních médiích nebavili. Pokud firma alespoň nenaslouchá tomu, co se o ní říká, je to problém.“

Jakub Hrabovský, Vodafone UK
 



16.30– 18.00 Závěr konference, ochutnávka Vinařství Gotberg

gotberg – vinařství


Cena vstupenky: 4900 Kč + DPH 20 %


Registrovat se můžete zde.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT