Den direkt marketingu 20. 6. – zbývá několik volných míst

Sál Autoklubu s kapacitou 150 míst je téměř zaplněn a k dispozici je několik posledních vstupenek. Podívejte se na program a projděte si seznam firem, s jejichž manažery se na konferenci můžete setkat.

Program a registrace zde.

7. ročník konference Den direkt marketingu proběhne 20. června 2012 v sále Autoklubu, Opletalova 29, Praha 1. Hlavními tématy budou kreativita a využití technologií v direkt marketingu. Představíme nejlepší DM kampaně z Česka prostřednictvím jejich autorů i novinky na poli direkt marketingu u nás.

Vystoupí dva zahraniční hosté Ruben Bru, IBM Sales Director for Enterprise Marketing Management Software, Central & Eastern Europe, Middle East & Africa a Martin Riesenfelfer, Chief Creative Officer, Wunderman Germany. Generálním partnerem Dne direkt marketingu je 5P Agency.

A s kým se na konferenci můžete setkat? Jenom ze strany klientů to budou například společnosti: Airbank; Allianz pojišťovna; Alltoys; AMCICO; Business Media CZ; Česká pojišťovna; Česká spořitelna; České dráhy; ČEZ; ČMSS; ČSOB; DBK Praha; Direct Parcel Distribution; E.ON Česká republika; EGMONT ČR; Equa banka; GE Money Bank; Home credit; IBM; KåKå CZ; Novartis; Oberbank; Poštovní spořitelna; Reader's Digest Výběr; Rossmann; Sanofi-Aventis; Schiedel; Siemens; SIKO; T-Mobile; Telefonica; Tipsport; UnicreditBank; Vodafone; Volksbank; Wuestenrot.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT