Colgate v interaktivní kampani „čistil“ internetové diskuse zubní pastou

Nejen české internetové diskuse jsou zapleveleny vulgárními příspěvky, izraelský Colgate se proto rozhodl propagovat schopnosti nové zubní pasty tím, že ji použije k vyčištění diskusních fór.

Clean The Comments

Zadavatel: Colgate-Palmolive
Agentura:
Shalmor Avnon Amichay/Y&R
Země: Izrael
Rok: 2009

Zadání

Značka Colgate chtěla v Izraeli propagovat svou novou zubní pastu nazvanou Colgate Total Professional Clean, a to prostřednictvím internetu.

Úkolem agentur Shalmor Avnon Amichay a Young&Rubicam Interactive bylo vymyslet unikátní a zapamatovatelnou on-line kampaň.


Řešení

Internetové diskuse jsou v Izraeli velmi populární, ani zde však nejsou výjimkou hrubé a vulgární příspěvky.

Colgate dal proto návštěvníkům diskusí do rukou nástroj, jímž mohli „vyčistit“ nevhodné komentáře.

Byl vytvořen speciální banner, který se objevoval přímo v diskusních fórech, a s jehož pomocí uživatelé čistili jednotlivé příspěvky od vulgarismů a urážek. Stačilo u neslušného komentáře kliknout na tubu se zubní pastou v banneru a ta automaticky zabarvila nevhodná slova světle modrým proužkem „pasty“.

Tato úprava na příspěvcích zůstávala uložena i pro ostatní návštěvníky. Tím upoutávala pozornost čtenářů a lákala je, aby na neobvykle vypadající komentáře klikli. Pokud to udělali, dozvěděli se, že příspěvek byl vyčištěn zubní pastou Colgate Total Professional Clean, která stejně dobře vyčistí i jejich zuby.

Podívejte se na demoverze banneru zde a zde.


Výsledek

Celkově bylo „vyčištěno“ více než 29 tisíc diskusních příspěvků a kampaň zasáhla 2 miliony unikátních uživatelů.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT