Co je třeba dělat proto, abyste se neutopili v multikanálovém světě a byli efektivní? Odpověď najdete na dubnové konferenci Multichannel marketing & sales

Třetí ročník inspirativního setkání se koná 29. dubna 2015 v budově OK System v Praze 4. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů, doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout široký prostor pro networking.

Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát všem zájemcům od marketérů a manažerů, přes majitele e-shopů, franšízy po stratégy značek možnost načerpat inspiraci od těch nejpovolanějších. Co je potřeba pro to, abychom se neutopili v multikanálovém světě a byli v tom, co děláme, efektivní? Právě na to by měla konference Multichannel marketing & sales odpovědět.

“V programu konference chceme postihnout co nejvíce témat, která souvisí se současným rychlým rozvojem e-shopů, prodeje a komunikace. Ke každému bloku se nám povedlo pozvat skutečné odborníky, kteří patří mezi špičky ve svém oboru a k tématům budou mít co říci, věří Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, která akci spoluorganizuje.

Konferenci otevřou zvučná jména – Simona Kijonková (Zásilkovna.cz) a stratég a investor Oldřich Bajer (ZOOT) představí své názory na současnost a budoucnost multichannelu. Dva komunikační protipóly – papír a digitál – poté budou obhajovat Drahomír Viktorín (direct marketingová agentura 5P Agency) a Tomáš Jindříšek (digitální a komunikační agentura Dark Side). Třetí dvojice, tedy Jitka Dvořáková (CZC.cz) a Pavel Škařupa (konzultantská firma Inogami), se ze svého úhlu pohledu podívá na cenu a její marketingový a ekonomický význam.

Řada médií se dnes potýká s nejrůznějšími problémy. Jak přežít v náročné době vysvětlí obchodní ředitelka VLTAVA-LABE-PRESS Soňa Keppertová. Její partnerka v duelu – Sandra Kisić – na svém příběhu odhalí marketingovou a obchodní sílu blogů jako médií nové doby. Případové studie z oblasti internetového a multikanálového prodeje přinesou Jana Chini (MyFoodMarket) a Daniel Kafka (mediální agentura Fragile media). Na závěr programu přijde výměna názorů z oblasti věrnostních programů. Účastnit se budou Luděk Šmíd a Jaroslav Vavřina (iBod), Tomáš Dufek (Smart Marketing Solution) a Radomír Mlýnek (Portmonka).

„Co se nestihne během programu, můžeme společně dořešit na afterparty“, říká zástupce druhého pořadatele – asociace ADMEZ – Tomáš Hájek. „Při všech našich akcích klademe velký důraz na networking, a konference Multichannel marketing & sales nebude výjimkou", dodává.

Cena vstupenky na konferenci do 6. dubna 2015 včetně je 3900 Kč bez DPH. Od 7. dubna je cena 4900 Kč bez DPH.

Informace a registrace:

http://www.admez.cz/…hannel/2015/

Zdroj: ADMEZ



1. Duben 2015

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT