ČMS představila nový web s možností sledovat průběh kampaně v reálném čase

Česká mailingová společnost spustila na přelomu roku nové webové stránky. Ty poslouží nejen jako on-line prezentace firmy, ale také jako interaktivní komunikační kanál.

Úkolem nového webu je zpřístupnit informace o společnosti, jejích třech provozovnách, historii firmy, portfoliu nabízených produktů a aktuálních nabídkách zaměstnání.

Praktickou součástí stránek je přístup do statistik direct marketingových kampaní, který umožňuje klientovi sledovat průběh kampaně v reálném čase.

Mezi zákazníky ČMS patří například T-Mobile ČR, TNT Post ČR, Kosmetika Fleur de Santé, Karlovarské minerální vody, OBI Česká republika, nebo Johnson&Johnson.



29. Leden 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT