„Chcete, aby vaše děti dopadly jako já?“ – kampaň prodejce výukového softwaru

Prodejce výukového softwaru na Novém Zélandu loni v létě realizoval obdobu české kampaně "Měl jsem se líp učit".

Dead End Job


Zadání

Novozélandská společnost Academic Excellence nabízí k zakoupení výukový software pro děti a loni v létě se rozhodla podpořit prodeje nízkorozpočtovou direct marketingovou kampaní.


Řešení

Jednou z největších starostí (rozumných) rodičů je, aby jejich děti bez problémů prospívaly ve škole a neohrozily špatnými výsledky svou budoucnost.

Na tuto strunu se rozhodla zahrát v kampani agentura AIM Proximity.

V okolí škol se pohyboval člověk, který na sobě nosil tabuli s nápisem: „Bojíte se, že váš syn (vaše dcera) skončí v zaměstnání, jako je to moje?“ Do ulic se vydával v době, kdy rodiče vyzvedávali své děti ze škol a „útočil“ tak ve správný čas na správném místě.

Rodičům, u nichž vzbudil zájem, pak rozdával propagační letáčky společnosti Academic Excellence.


Výsledek

Kampaň probíhala po dobu jednoho týdne a přímo vygenerovala prodej 30 licencí programu.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT