Charita: Přelomte obálku a přečtěte si, co dál byste měli udělat

Originální způsob, jak zapojit zaměstnance do dobročinného programu.

Už přesvědčit zaměstnavatele, aby zavedl ve své společnosti dárcovský program, je dosti náročné. Jak ale aktivovat samotné zaměstnance, po kterých se chce, aby do programu přispívali ze svého platu?

Představte si, že přicházíte ráno do kanceláře a na vašem stole leží dopis s nápisem:

“Zkuste přelomit tuhle obálku napolovic.”

Vezmete ji, uděláte to a uslyšíte pěkné křupnutí. Pak se podíváte dovnitř a čtete:

“Tak lehce se dá zlomit ruka dítěti.”

Samozřejmě jste zděšeni příběhem Jirky, kterému jeho násilnický otec ruku mnohokrát zlomil.

Jednoduchý jednostránkový dopis vám pak vysvětlí, jak se zapojit do dárcovského program a přihlásit se.

Pro britskou organizaci na pomoc týraným dětem NSPCC vytvořila v roce 2007 agentura WWAV Rapp Collins London.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT