ČEZ Zákaznické služby získaly zlato na soutěži kontaktních center v Londýně

Skupina ČEZ získala zlatou medaili v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již podesáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 11. června na závěr regionální konference v Londýně a na podzim se utkají o světový titul v Las Vegas. ČEZ Zákaznické služby postoupily do finále z regionální skupiny Evropy, Středního Východu a Afriky.

„Zákazníci si dnes nevybírají svého dodavatele jen na základě ceny, ale rozhodující jsou také poskytované služby a jejich kvalita. Jen v uplynulém roce jsme představili na 30 nových opatření, které mají našim zákazníkům zpříjemnit život. Těší mě, že to ocenili i světoví odborníci z oblasti zákaznické obsluhy,“ říká Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby.

Celkem soutěžilo na 1600 kontaktních center z regionu EMEA (tj. Evropy, Středního východu a Afriky). Na konferenci Top Ranking Performers in the Contact Center World se pak se svou prezentací představili ti nejlepší. „V rámci různých přednášek, setkání i samotných soutěžních prezentací jsme měli mnoho příležitostí načerpat nové nápady či si předat zkušenosti v oblasti zákaznických služeb. Tradičně na špici jsou telekomunikační operátoři a reprezentanti bank, zejména těch z oblasti Blízkého Východu, proto jsme velmi rádi, že se nám mezi nimi podařilo prosadit,“ popisuje atmosféru Slavěna Summerfield, která v Londýně ČEZ Zákaznické služby reprezentovala. Porota na základě zaslaných materiálů i vlastní zkušenosti hodnotí nominované v šesti oblastech: Kvalita služeb, Centralizace řízení zákaznického servisu, Rozvoj zaměstnanců, Kariérní růst, Pracovní prostředí a Spolupráce. Regionální kola se kromě Londýna konají ještě v Orlandu na Floridě a v Singapuru. O nejlepších světových zákaznických centrech se rozhodne v listopadu v Las Vegas.

Zákaznické služby Skupiny ČEZ uspěly nejen mezi kontaktními centry, ale získaly i individuální ocenění Industry Champion, které se uděluje jediné za daný region. „Zlepšovat služby našim zákazníkům lze jen když neustále pracujeme nejen na sobě, ale hlavně na rozvoji celého týmu,“ říká oceněná Vladimíra Rosendorfová.

Skupina ČEZ má pro své zákazníky připravenu řadu služeb, které jim usnadní vyřizování jejich požadavků. Po celé České republice mohou navštívit zákaznická centra či pobočky smluvních partnerů. Operátoři call centra jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Samozřejmostí je vyřízení podnětů, které přijdou emailem či poštou. Pro rychlou a snadnou komunikaci z pohodlí domova lze využít webovou stránku ČEZ ONLINE. Nedávno ČEZ zavedl například nové platební nástroje – umožnil platby záloh také prostřednictvím aplikace ČEZ ON-LINE a do zákaznických center umístil platební terminály. K dispozici jsou také služby speciálního týmu pro poradenství v mimořádných situacích či wifi a káva zdarma na zákaznických centrech.

Zdroj: ČEZ



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT