ČEZ Zákaznické služby vyhrály evropskou cenu

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala letošní Evropskou cenu kontaktních center (European Contact Center Award 2009) v kategorii Vícekanálová kontaktní centra. Ocenění se tak týká všech způsobů, kterými ČEZ se svými klienty komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, obchodní kanceláře a internetovou obsluhu.

Soutěž se konala letos pošesté a již tradičně zahajovala největší evropský veletrh zaměřený na zákaznická centra v anglickém Birminghamu.

Porotci posuzovali jak úroveň péče o zákazníky, tak rovněž pracovní prostředí, technologické zabezpečení a zajištění samotných zaměstnanců kontaktních center.

O některých sledovaných kritériích lze rozhodnout na základě výsledků, jiná je třeba ověřit při osobní návštěvě přímo na místě. Plzeňské call centrum a obchodní kancelář si proto přijel prohlédnout porotce Michael Anglin. Zapůsobil na něj i způsob, jakým spolu zaměstnanci spolupracují.

„V interní kultuře, komunikaci a práci s lidmi jsou kontaktní centra Skupiny ČEZ o úroveň výše než ostatní, které jsem měl možnost navštívit. Velmi oceňuji zejména integraci call center a zákaznických center ve Skupině ČEZ,“ uvedl Anglin.

Generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr ocenil práci zaměstnanců a partnerů: „Takového úspěchu bychom nedosáhli bez velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ. Je to pro nás velká pocta, ale zároveň i závazek.“



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT