Cetelem začal jako první využívat na výpisech transpromo BoomTisku

První institucí, která začala využívat při rozesílání výpisů z účtů technologii transpromo, se stala úvěrová společnost Cetelem.

Cetelem využitím transproma přeměnil své pravidelné výpisy na marketingový nástroj a zároveň ušetřil na nákladech na jejich výrobu a rozesílání.

„Přechod na plnohodnotné transpromo přináší podstatnou úsporu nákladů, protože není potřeba tisknout některé přílohy k výpisům. Na nových výpisech se tak okamžitě ušetřily nezanedbatelné tiskové náklady. Především ale změna standardních výpisů na transpromo výpisy umožňuje skutečně efektivně zasahovat klienty,“ vysvětluje Robert Domnosil, jednatel Boom Tisku.

Úspora spočívá také v tom, že odpadá rozesílání dalších direct mailů, protože se vybraná nabídka představí klientům ve formě transproma. Technologie umožňuje ušetřit i náklady na rozesílku, protože nezvyšuje gramáž zásilky.

„Přechod na transpromo nám umožňuje efektivně oslovovat naše klienty personalizovanou nabídkou i prostřednictvím měsíčního výpisu z úvěrového účtu. Díky tomuto novému plnohodnotnému marketingovému nástroji tak navíc dokážeme oslovit naše klienty bez dodatečných nákladů na samostatnou nabídku zasílanou prostřednictvím direct mailingu,“ řekl Ing. Tomáš Siegler ze Správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem.



4. Únor 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT