Česká spořitelna využívá externí call centra Atento a Formica Group

Pro outsourcing aktivního telemarketingu si Česká spořitelna v dvoukolovém výběrovém řízení vybrala dva nové dodavatele.

Na shortlist tendru České spořitelny postoupilo celkem sedm call center. Z těch byli nakonec vybráni dva vítězové: Atento a Formica Group.

Česká spořitelna připravuje na jaro příštího roku další pilotní testování externích call center. Na konferenci Call centra 2010 asociace ADMAZ to včera uvedl Jiří Tutsch, který v České spořitelně působí jako Manažer distribučního kanálu – outbound a zároveň zastává pozici Manažera kvality úseku přímého bankovnictví.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT