Česká spořitelna nasazuje nové bannery od Sealu

Agentura SEAL Communication připravila pro Českou spořitelnu bannerové kampaně na podporu jejích produktů Program pravidelných investic a Půjčka České spořitelny.

Grafika bannerů vycházela z ATL vizuálů, které pro Českou spořitelnu navrhla agentura Young & Rubicam. V případě Programu pravidelných investic se jedná o „slečnu na tříkolce“, u produktu Půjčka jde o „dvojčata“.

Kromě bannerů připravila agentura i flashové spoty pro nákupní centra a gynekologické ordinace.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT