Česká pojišťovna rozesílá kreativní direct mail v kampani na dětské pojištění

Agentura Proximity Prague připravila pro Českou pojišťovnu originální direct marketingovou kampaň spojující kreativní zpracování s pokročilejší personalizací.

Česká pojišťovna oslovuje rodiče s nabídkou pojištění pro děti. Mottem kampaně je „Wanted – hledá se nepojištěné dítě. Odměna jistá.“ Kampaň zahrnuje originální direct mail, komunikaci v obchodních místech a dárek pro klienty v barvách kampaně.

Na každého klienta, který na zásilku s tímto heslem zareaguje a navštíví některé z nově zřízených obchodních míst České pojišťovny, čeká malý dárek. Pokud uzavře jakékoliv dětské pojištění, dostane větší odměnu – školní pomůcky v barvách kampaně.

Zajímavostí direct mailu je jeho kreativní ztvárnění a zároveň skutečnost, že obsahuje kromě standardní personalizace i odkaz na nejbližší obchodní místo klienta. Zásilky byly rozeslány na zhruba 35 tisíc adres.



14. Září 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT