Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky Marketéra roku 2009

Ve čtvrtek 13. května 2010 proběhlo v pražském Klubu Lávka vyhlášení výsledků soutěže Marketér roku 2009 a předání ocenění laureátům. Jedním z nich byl i Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMAZ.

Hlavní cenu v podobě Velkého modrého delfína si odnesla Michaela Severová, vedoucí odboru kultury a CR Města Litomyšl, za úspěšné prosazování marketingových strategií s cílem rozvoje cestovního ruchu a propagace města i regionu.

Následovala řada dalších ocenění, přičemž jedno z nich, nazvané Zvláštní uznání, získal Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMAZ – za rozvoj profesní asociace a budování značky ADMAZ.



18. Květen 2010

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT