Česká AETNA a německý defacto.marketing zakládají joint venture

Brněnská komunikační agentura AETNA založila s německou společností defacto.marketing joint venture agenturu specializující se na aktivity spojené s Customer Relationship Marketingem. Nový podnik dostal název defacto.aetna.

Německá skupina defacto.group realizuje úspěšně vztahový marketing na trzích celé Evropy řadu let a pro průnik na východoevropské trhy si vybrala právě AETNU.

První společný projekt je nyní připravován pro společnost Van Graf.

Ředitel společnosti AETNA Pavel Doležal k tomu říká:

„V době bující krize, klesání obratu a nejasném výhledu do budoucna stojí každý majitel firmy před vážným rozhodnutím. Propustit nadbytečné zaměstnance, osekat režijní náklady a zastavit zaměstnanecké výhody. To je jedna cesta. Být přikrčen, nic nepodnikat a čekat na změnu celkového klimatu je další cesta.

Naše agentura se vydala cestou opačnou. Postavili jsme vlastní sídlo, věnujeme výraznou péči vytvoření inspirujícího pracovního prostředí, udržujeme agenturu v plné síle a hledáme pro ni každý den nové příležitosti. Nechceme být přikrčeni, nechceme čekat na nějakou změnu. Chceme být ti, co změny přinášejí. Mám za to, že tento aktivní přístup, který je možná riskantní, nás převede přes rozbouřené vody krize. A to je taky odpověď na otázku, proč jsme založili novou firmu a pustili se do další oblasti marketingových služeb.“



25. Září 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT