Časopis pro děti využil k propagaci hru s augmented reality

Aplikace využívající rozšířené reality jsou stále populárnější, časopis Majid připravil v rámci kampaně pro své čtenáře hru s autíčky řízenými prostřednictvím webkamery.

The Magical Race of Miroo

Zadavatel: Majid Magazine
Agentura: Abu Dhabi Media Company
Země: SAE
Rok: 2009

Zadání

Majid je arabský časopis pro děti, který loni oslavil 30 let své existence. Při té příležitosti chtěl připravit svým čtenářům něco speciálního.

Druhým požadavkem časopisu bylo přivést více návštěvníků na jeho web.


Řešení

Agentura Abu Dhabi Media Company oba cíle propojila a vytvořila v arabském světě první interaktivní kampaň založenou na rozšířené realitě.

Vznikla on-line hra, v níž uživatel ovládal virtuální autíčko.

Přímo na časopise byl vytištěn obrázkový kód, který po nasměrování na webkameru „proměnil“ časopis ve volant. Tak, jak hráč otáčel časopisem, zatáčelo i autíčko na monitoru.

Podívejte se, jak hra vypadala:



Pokud si návštěvník webových stránek nestihl koupit vydání časopisu s natištěným kódem, mohl si zadní stránku vytisknout zvlášť.

Hra byla propagována jak na obálce časopisu, tak pomocí on-line bannerů a videí na YouTube a Facebooku.


Výsledek

Čtenáři byli hrou nadšeni a návštěvnost webových stránek časopisu vzrostla o 25 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT