Časopis Direkt rozesílal direct mail s rozšířenou realitou

Společnost B2B Media, vydavatel časopisu Direkt, realizovala kreativní direct mailovou kampaň na podporu konference Dny direct marketingu, kterou pořádá začátkem září v Praze.

Adresáti z řad odběratelů časopisu obdrželi v polovině srpna dopis, napsaný téměř celý Braillovým písmem. Výjimku tvořilo oslovení a text: „Nebuďte slepí k trendům v direct marketingu,“ které byly napsány latinkou.

Pokud příjemce dopisu uposlechl výzvu a navštívil stránku nebudteslepi.i­direkt.cz, mohl si jej prostřednictvím své webkamery přečíst v rozšířené realitě. Byla zde samozřejmě připravena i verze pro ty, kdo nemají kameru k dispozici.

Kampaň připravily agentury TBWA\PRAHA a Nydrle.Digital, produkci a rozesílku zajišťovala společnost Korveta.

Aplikaci si můžete na uvedené adrese sami vyzkoušet, stačí si vytisknout dopis.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT