Cashback přinesl e-shopu Bonprix.cz 86% růst

Od začátku roku podle portálu PlnaPenezenka.cz díky cashbacku roste online obrat módy o 80 % a tržby za potraviny o 60 %.

Nový e-shop Bonprix.cz prodávající zejména módní zboží a bytové doplňky v březnu zaznamenal meziměsíční růst o 86 %. Za růstem tržeb je zapojení do konceptu zpětné výplaty peněz. V dalších měsících obchod očekává další růst zhruba o dvacet procent.

Údaje zveřejnil portál PlnaPenezenka.cz. Podobně vysoký růst prý registrují od začátku roku i další obchody z oblasti módy. Zhruba šedesátiprocentní růst obratu zaznamenali i noví hráči na trhu online nákupů potravin, hlásí provozovatel cashbacku.

„Průměrná výplata uživatele z uskutečněných obchodů přesahuje za poslední čtyři měsíce pět set korun,“ uvádí Michal Hardyn, provozovatel webu PlnaPenezenka.cz.

Zdeněk Fekar



4. Květen 2015

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT