Cannes Lions znají oceněné v kategorii Direct

Mezinárodní festival reklamy ve francouzském Cannes zná první vítěze. V rámci včerejšího slavnostního večera byly vyhlášeny výsledky kategorií Promo & Activation, PR a Direct.

V kategorii Direct bylo přihlášeno 1 441 prací, 164 z nich porota vybrala na shortlist a následně udělila 19 zlatých, 24 stříbrných a 31 bronzových ocenění.

Grand Prix získala kampaň agentury Special Group pro novozélandskou telekomunikační společnost Orcon. Podrobný popis kampaně najdete v tomto článku.

Další oceněné kampaně přineseme v následujících dnech a týdnech v časopise Direkt a na serveru iDirekt, přehled vítězných prací najdete zde.

Prestižní cenu pro Direct marketingovou agenturu roku si odnesla Abbott Mead Vickers BBDO z Londýna, která získala také dvě zlatá ocenění v kategorii Direct.



22. Červen 2010

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT