Cannes Direct Lions: Grand Prix za „Nejlepší práci na světě“

Ve francouzském Cannes byli 22. 6. 2009 večer vyhlášeni vítězové Cannes Lions kategorie Direct.

Grand Prix za nejlepší direct marketingovou kampaň byla udělena agentuře Cumministro z australského Brisbane za kampaň Best Job in the World pro Tourism Queensland.

Kampaň měla za úkol celosvětově zpopularizovat destinaci Great Barrier Reef (Velký korálový útes), což se jí dokonale podařilo.

Řešení agentury Cumministro bylo koncipováno jako nábor na správce ostrova Hamilton, jehož úkolem bude zde šest měsíců odpočívat a ostrov poznávat.

S náklady 1,2 milionu amerických dolarů získala mediální pokrytí více než 100 milionů USD. Do konkurzu se přihlásilo 34 683 uchazečů z celého světa, kteří vytvořili 610 hodin videoobsahu, ve kterém s vášní referovali o Velkém korálovém útesu.

Do hlasování se zapojilo 450 000 lidí a stránka islandreefjob.com zaznamenala za 56 dní 6 849 504 návštěv a 47 548 514 page views.

Do kategorie Direct Lions se letos přihlásilo 1 364 kampaní, z nichž se na shortlist dostalo 180. Uděleno bylo cekem 11 zlatých, 15 stříbrných a 26 bronzových lvů.

Direct marketingovou agenturou roku se stala španělská Shackleton Madrid.


Podrobnosti o kampani Nejlepší práce na světě najdete zde




23. Červen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT