Cannes Cyber Lions uděleny

Třetí ocenění Grand Prix získala v soutěži Cannes Lions kampaň "Nejlepší práce na světě", tentokrát v kategorii Cyber (předtím Direct a PR). Další dvě Cyber Lions Grand Prix získaly kampaně "eco:Drive" (Fiat) a "Proč tak vážně?" (Warner Bros Worldwide).

Kampaň eco:Drive souvisí s konceptem „The connected car“ (Připojené auto), s nímž přišel Fiat jako první výrobce automobilů.

V rámci této nové technologie vyvinul inovativní způsob sledování motoru, který umožňuje diagnostikovat, jak je automobil řízen. Díky posílání na USB disk přes Bluetooth systém automobilů Fiat „Blue&Me“ mohla být následně data sesbírána a analyzována pomocí uživatelsky přívětivé desktopové aplikace.

Tato technologie nazývaná eco:Drive umožňuje řidičům Fiatu na základě reálných a přesných dat z jejich cest pochopit, jak správně řídit, aby ušetřili co nejvíce benzínu a snížili emise oxidu uhličitého.



Proč tak vážně? byla interaktivní virální kampaň studia Warner Bros. vytvářející alternativní realitu.

Centrem kampaně byl web Why So Serious? a k dalšímu šíření byly využity mobilní telefony, e-mail, hry, user generated content, streamované video a mnoho dalších technik, pomocí nichž bylo publikum uvedeno do ságy Gotham City, a to od posledního snímku filmu Batman začíná po úvodní scénu pokračování s názvem Temný rytíř.

Přes deset milionů účastníků z pětasedmdesáti zemí udělalo z „Proč tak vážně?“ nový standard integrovaných kampaní. Temný rytíř se stal nejúspěšnějším filmem roku 2008 a druhým nejúspěšnějším filmem všech dob.



Podrobnosti o kampani „Nejlepší práce na světě“ si můžete přečíst zde.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT