Cannes Cyber Lions Grand Prix putují do USA a Švédska

Mezinárodní festival v Cannes pokračuje vyhlašováním dalších kategorií, včera večer byli oznámeni vítězové kategorií Design, Press a Cyber.

V kategorii Cyber porotci vybírali z 242 kampaní na shortlistu a udělili 15 zlatých, 30 stříbrných a 56 bronzových ocenění.

Grand Prix se v kategorii Cyber dělí na podkategorie Website and Interactive Campaigns, v níž zvítězila agentura DDB Stockholm s kampaní The Fun Theory pro automobilku Volkswagen, Other Interactive Digital Media, ve které byla oceněna americká agentura Wieden+Kennedy Portland za kampaň Chalkbot pro Nike Livestrong Foundation, aViral Advertising Category, kde však porota letos nejvyšší ocenění neudělila.

Kompletní přehled vítězných prací najdete zde.

Interaktivní agenturou roku se stala Crispin Porter + Bogusky, Boulder z USA.

Mediální osobností roku byl vyhlášen zakladatel a CEO Facebooku Mark Zuckerberg.



24. Červen 2010

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT