Burger tak šťavnatý, že budete muset vyprat tričko – kampaň fast foodu

Originálním způsobem ilustrovala indická restaurace šťavnatost svých hamburgerů a zdvojnásobila počet zákazníků.

Just In Case

Zadavatel: Eatalica restaurant
Agentura: 1pointsize
Země: Indie
Rok: 2008

Zadání

Indická restaurace s rychlým občerstvením (ovšem nikoli indickým, nýbrž americkým a italským) Eatalica uváděla v roce 2008 na trh nový „šťavnatý“ hamburger.

Úkolem kampaně bylo vyvolat zájem v cílové skupině stávajících zákazníků restaurace a přilákat je do provozovny.


Řešení

Vzhledem k omezenému rozpočtu byla zvolena komunikace direct mailem, zaslaným na databázi zákazníků restaurace Eatalica.

Zásilka obsahovala letáček propagující nový šťavnatý burger a malý papírový váček s nápisem: „Just in case“ (Jen pro jistotu). Pokud adresát nahlédl dovnitř, našel malé balení pracího prášku.

Tím byla ilustrována šťavnatost hamburgeru – je tak šťavnatý, že možná budete muset vyprat své tričko od skvrn.

Totéž hlásal text na papírovém obalu: „Teď už vám nic nezabrání vychutnat si náš šťavnatý burger. Ne, dokonce ani skvrny.“


Výsledek

Zákazníci reagovali na kampaň velmi pozitivně a rychle rozšířili word-of-mouth. Návštěvnost restaurace vzrostla díky kampani na dvojnásobek.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT