Brčko jako reklamní médium v indonéské kreativní kampani

Indonéská škola pro moderátory v neadresné kampani vsadila na předpoklad, že čím nečekanější určitá forma komunikace je, tím větší pozornost u cílové skupiny vzbudí.

Strawphone

Zadavatel:
Lusy Laksita Broadcasting School
Agentura: Existcomm
Země: Indonésie
Rok: 2010

Zadání

Indonéská Lusy Laksita Broadcasting School nabízí kurzy pro zájemce o práci moderátora, DJ, komentátora, či jiných profesí, kde je potřeba umět správně mluvit do mikrofonu a zaujmout své publikum.

Úkolem kampaně bylo zvýšit povědomí o Lusy Laksita Broadcasting School a jí pořádaných kurzech.


Řešení

Agentura Existcomm vytvořila neadresnou kampaň, v níž využila netradičního reklamního média: brčka.

V kavárnách a restauracích navštěvovaných často mladými lidmi byly na brčka nasazovány malé černé houbičky, jež měly kolem obvodu nalepený proužek papíru s logem Lusy Laksita Broadcasting School a kontaktními údaji.

Návštěvníci podniku, kteří si objednali nápoj, po chvíli obdrželi sklenici se zapíchnutým „mikrofonem“. Tím byla vzbuzena pozornost zákazníků a zároveň názorně demonstrována činnost, jíž se mohou v Lusy Laksita Broadcasting School naučit.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT