Brazilský web pro dospělé rozesílal zrcátka proti „načapání“

Erotický on-line magazín upozorňoval v direct mailové kamapani zábavným způsobem své čtenáře na končící předplatné.

The Don't Get Caught Mirror

Zadavatel: Sexy Clube Magazine
Agentura: DM9DDB
Země: Brazílie
Rok: 2009

Zadání

Sexy Clube, jedna z nejnavštěvo­vanějších webových stránek „pro dospělé“ v Brazílii, chtěla své zákazníky přimět k obnovení jejich ročního předplatného.


Řešení

Prohlížení tohoto druhu stránek může být zdrojem nepříjemností, a to jak doma, tak především na pracovišti. Většina lidí proto při této činnosti nechce být v žádném případě „přistižena“.

Stávajícím předplatitelům byl rozeslán direct mail obsahující panoramatické zpětné zrcátko, které bylo možné připevnit k monitoru počítače. Díky tomu mohl každý uživatel sledovat, jestli se k němu někdo nepozorovaně neblíží.

V krabici se nacházela také připomínka končícího předplatného a nabídka na jeho prodloužení.


Výsledek

Výsledky kampaně překonaly očekávání. Kontaktní centrum Sexy Clube obdrželo stovky pochvalných a děkovných e-mailů, kampaň byla také zmiňována na množství blogů a diskuzních fór.

Počet obnovených předplatných se oproti loňskému roku zvýšil o 23 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT