Boom Tisk připravil personalizovanou rozesílku pro Makro

Makro Cash & Carry ČR realizovalo personalizovanou letákovou kampaň pro téměř půl milionu svých zákazníků. Personalizované letáky s akční nabídkou pro Makro ve velmi krátkém čase vyrobila společnost Boom Tisk.

Celá výroba trvala od zadání do expedice na poštu pouhé 4 dny díky technologii pojmenované Boomailer.

„Direct mailingová technologie, kterou jsme obrandovali Boomalier, je jediná svého druhu v ČR a je vhodná právě pro velmi rychlé zpracování středních a vyšších počtů personalizovaných letáků při minimálních nákladech na výrobu,“ vysvětluje Robert Domnosil, jednatel Boom Tisku.

Zadavatel tak může v krátkém čase a s nízkými náklady vysoce individualizovaně přímo oslovit zákazníky třeba právě s akčními nabídkami s velmi krátkou dobou platnosti.



23. Říjen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT