Boom Tisk loni zvýšil obrat o polovinu

I přes hospodářský pokles, který se nevyhnul ani polygrafickému průmyslu, se Boom Tisku podařilo výrazně zvýšit obrat. Tahounem růstu byla nová divize Digital a její technologie TransPromo.

Společnost Boom Tisk, která je největším hybridním zpracovatelem dokumentů v Česku a zároveň nejmodernějším tiskovým a obálkovacím střediskem variabilních dat, zveřejnila výsledky za rok 2009.

Celkové tržby společnosti překročily plán a dosáhly výše 152 milionů korun. Vzrostly tak meziročně o více než polovinu. V roce předcházejícím utržila společnost celkem 99 milionů korun. Tahounem růstu společnosti byla nově vytvořená divize Digital a technologie TransPromo, do které společnost předloni investovala téměř sto milionů korun.

Samotná divize Digital utržila za právě uplynulý rok 63,4 milionů korun. Ofsetový tisk zaznamenal kvůli recesi propad na 88,2 milionů korun.

„Navzdory hospodářské recesi jsme dosáhli rekordních tržeb. To potvrzuje, že podniková strategie, kterou jsme zvolili, je správná. Na další rok máme velmi ambiciózní plán a letošní výsledky dávají dobré výchozí podmínky pro jeho naplnění,“ komentoval výsledky Robert Domnosil, jednatel společnosti Boom Tisk.

„Téměř sto milionová investice do nové technologie se vyplatila. Zatímco ofsetový tisk zaznamenává díky recesi propad, nová transpromo technologie zaznamenává boom a přispěla k velmi dobrým ročním výsledkům společnosti na tuzemském trhu,“ dodal Domnosil.

V roce 2010 společnost očekává další výrazný nárůst v segmentu digitálního zpracování variabilních dat. Hlavními cíli pro tento rok jsou upevnění vedoucí pozice na tuzemském trhu a expanze na zahraniční trhy.



17. Únor 2010

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT