Bohemia Sekt pořádá soutěž na Facebooku

Značka Bohemia Sekt spustila na Facebooku on-line hru spojenou se soutěží o let balonem.

Hlavním tématem hry jsou bublinky. Samotná hra spočívá v zastavování bublinek unikajících ze skleničky naplněné sektem. Bublinku lze zastavit kliknutím myši, přičemž každý zásah znamená bod.

Na začátku hry má každý uživatel k dispozici 15 skleniček. S jednou skleničkou hraje vždy 40 sekund, než všechny bublinky vyprchají. Pokud chce ve hře pokračovat, může pozvat kamarády a za jejich zapojení do hry získat dodatečné skleničky i bonusové body.

Nejúspěšnější hráči pak budou odměněni některou z cen, mezi něž patří kromě letu balonem pro dvě osoby také výlet plachetnicí či romantická večeře na zámku. Výherci týdenních kol obdrží karton Bohemia Sektu.

Aplikaci vytvořila internetová agentura WDF – Web Design Factory ve spolupráci s mediální agenturou OMD.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT