BMW oslovuje české a slovenské řidiče originální neadresnou kampaní

Netradiční kampaň zaměřenou na přímé oslovení majitelů a uživatelů konkurenčních značek realizuje komunikační agentura Proximity Prague pro automobilku BMW.

V minulých dnech mohli primárně řidiči vozů Audi, Mercedes-Benz nebo Volvo na svých autech nalézt zavěšenou zprávu od značky BMW s nabídkou udělat radost někomu blízkému.

Cílem bylo jednak zprostředkovat zkušenost se značkou BMW, kterou by měla charakterizovat právě radost (a to nejen z jízdy), jednak získat kvalifikované kontakty pro další komunikaci.

Adresáti mohli osobě dle svého výběru nechat zdarma doručit růži v exkluzivním balení.

Kampaň byla v první fázi realizována v Praze, Brně a Bratislavě.

Průměrná míra odezvy dosáhla 30 %. Vzhledem k úspěšnosti se v současné době připravuje další fáze kampaně, která proběhne v další desítce českých a slovenských měst.



23. Srpen 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT