BlueLink zvítězil v ECCCO Award

V letošní evropské soutěži kontaktních center ECCCO Award, která se konala ve Varšavě 7. prosince, zvítězil BlueLink International CZ.

Soutěž pořádá ECCCO (European Confederation of Call Centre Organisations). Jejím posláním je popularizovat kvalitní projekty kontaktních center z oblasti hlasové komunikace a online médií. Soutěže se účastní vítězové národních soutěží. Českého zástupce (BlueLink International) nominovala porota v rámci druhého ročníku domácí soutěže Czech Contact Center Award, kterou pořádá ADMEZ.

“Jsme rádi, že vítěz české soutěže vyhrál i na evropském poli,” sdělil výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek. “Zajímavé je také, že soutěžní projekt BlueLinku ukazuje na propojování hlasových služeb a online komunikace v kontaktním centru, což je trend posledních let,” dodal Hájek.

BlueLink prezentoval v české i evropské soutěži své zkušenosti a výsledky se zapojením sociálních médií, zejména WhatsApp, do komunikace se zákazníky společnosti Transavia. Přitom na trhu nebyly předchozí zkušenosti z jiných leteckých společností.

“Náš tým uchopil tento komunikační kanál jednoduše jako výzvu a díky novému myšlení dovedl klienta k úspěchu,” řekla country manažerka BlueLinku Simona Benešová. Tento odvážný, inovativní a inspirující přístup zapůsobil na porotu z řad členů ECCCO, která rozhodla o vítězi z České republiky.



11. Prosinec 2015

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT