Bločky Post-it budovaly značku hravou on-line kampaní

Společnost 3M, která vyrábí kancelářské potřeby pod známou značkou Post-it, chtěla posílit spontánní znalost značky mezi mladými ženami, a tak spustila zábavnou on-line hru.

Draw-it

Zadavatel: 3M
Agentura: InboxDMG
Země: Velká Británie
Rok: 2009

Zadání

Cílem loňské kampaně společnosti 3M bylo odlišit značku Post-it od konkurenčních produktů, podpořit „top-of-mind“ povědomí o značce a navázat emoční vztah s cílovou skupinou žen ve věku 25 – 45 let, které potřebují každodenně komunikovat a organizovat.


Řešení

Agentura InboxDMG spustila na adrese post-it-game.co.uk on-line hru spočívající v psaní na samolepící bločky Post-it.

Po přihlášení do hry je hráč vyzván, aby se připojil se do jedné z místností, v nichž může společně hrát 2 – 10 lidí. Po vstupu do místnosti časovač indikuje, za jak dlouho začne další hra, mezitím probíhá na monitoru prezentace produktů Post-it.

Jednomu z hráčů je pak zobrazeno slovo, které musí nakreslit virtuální tužkou na Post-it bloček, a ostatní hádají, o jaké slovo jde. Hráči mají na uhodnutí 60 sekund, přičemž v polovině časového limitu se zobrazí nápověda.

Ten, kdo uhodne požadované slovo jako první, získává deset bodů. Ostatní hádají dále za snížený počet bodů. Vítězem se stává ten, kdo nasbírá v deseti kolech nejvyšší počet bodů.

Prostředí celé hry je tvořeno výrobky Post-it: kromě hlavní části, tedy samolepícího bločku, na němž probíhá kreslení, jsou například jména hráčů uvedena na záložkách Post-it Index Tab a tlačítka ve hře mají podobu barevných štítků Post-it.

V pravém dolním rohu navíc neustále probíhá prezentace produktů Post-it a některý z výrobků značky je uživateli představen i po skončení hry.

Ve hře samozřejmě nechybí možnost pozvat přátele a šířit ji tak dále.


Výsledek

Do hry se zaregistrovalo více než 268 tisíc hráčů (všichni při registraci vyplnili e-mail), kteří nakreslili přes 10 milionů obrázků.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT